Różne sposoby wykorzystania nadruku na koszulkach

Różne sposoby wykorzystania nadruku na koszulkach

Aktualne trendy odzieżowe wskazują, że zdecydowana większość kupowanych przez nas koszulek “wyposażona” jest w jakiś nadruk. Skąd taka popularność nadruków i dlaczego je tak lubimy? Jakie nadruki cieszą się największym uznaniem kupujących i w jakich sytuacjach wybieramy konkretny typ nadruku na własną koszulkę?

Najczęstsze metody wykorzystania nadruków na odzieży

Jeśli spojrzeć na moment, w którym nadruk na koszulkach stał się popularny, należałoby się cofnąć o wiele lat wstecz i sprawdzić kiedy nadruki weszły do użycia i w którym momencie zaczęły być stosowane niemal masowo. Trudno jest określić pierwszy moment pojawienia się w modzie nadruku, ale zdecydowanie wywodzi się on z próby urozmaicenia odzieży przez młodych ludzi, którzy szukali sposobu na nudę ubraniową.

Chęć wyrażenia własnego stylu i własnego “ja” poprzez nadruk

To właśnie chęć podkreślenia własnego “ja” i zaznaczenia swojej unikatowości sprawiła, że młodzi zaczęli “bazgrać” po koszulkach. Symbole, cytaty, myśli, które im przyświecały – to były pierwsze, jeszcze niefabryczne nadruki, które bardzo szybko przeniknęły do mainstreamu. Dekorowanie odzieży jako forma zademonstrowania swojej odrębności

Biznes wchodzi w nadruk na koszulkach

Pomysły młodych bardzo szybko podchwyciły firmy, a dokładniej ich właściciele, którzy zdali sobie sprawę z tego jak dużą formę przekazu i skalę reklamy, może im dać umieszczanie na koszulkach swoich reklam. To oni w mgnieniu oka wyobrazili sobie jak setki ludzi chodzą po mieście w koszulkach z nadrukiem nazwy ich firmy, logo, czy innej, bardziej graficznej reklamy kojarzącej się z konkretną marką. Biznesowe wykorzystanie nadruku na koszulkach sprawiło, że ta idea obiegła cały świat i wprowadziła nadruk “na salony”.

Koszulki z nadrukami – jakie motywy są najbardziej popularne?

Które z motywów wymagających nadruku na koszulkach przebojem wdarły się do naszych szaf? Przede wszystkim należy tu wymienić różnego rodzaju nadruki przekazujące jakąś ważną myśl. Nadruk na koszulkach, który pozwala wyrazić siebie czyli np. cytaty znanych autorytetów, własne myśli, wartości, które są dla nas ważne. Kluczem stały się wartości rodzinne, biznesowe i motywacyjne – to ten typ nadruków szybko podbił serca ludzi na świecie. Potem nadruk okazjonalny: związany z urodzinami, zdaniem prawa jazdy, śmiesznymi sytuacjami związanymi z dziećmi, szefem, czy własną ciężką dolą pracownika wielkiej firmy. Równie popularne stały się motywy imprezowe: nie tylko w graficznym ujęciu kufla piwa z wielką pianką, ale i powiązane stricte z zespołami, których jesteśmy fanami, znanymi nazwiskami, twarzy wielkiego ekranu itd. I wreszcie cieszące się popularnością nadruki czysto markowe, brandowane i wymyślane przez wielkie firmy, z kolorystyką zachęcającą do zakupu, ale i krążącą wokół charakterystycznych dla produktu cech.

Trudno tu mówić o popularności nadruków na odzieży firmowej, czy roboczej, ale niewątpliwie również ta branża przyczyniła się do wzrostu zapotrzebowania na nadruk na koszulkach, bluzach, polarach czy gadżetach upominkowych.

Informacje dodatkowe

Więcej o koszulkach z nadrukiem oraz o metodach nadruku znajduje się na stronie https://printing-season.com/ – strona producenta.